Leasing og finansiering
Landsdækkende on-site service og support
Vores landsdækkende værksteds-, service- og supportafdeling har en enorm og mangeårig erfaring indenfor de udfordringer, der opstår med it-udstyr. Fagfolk over hele landet kan komme on-site, men tager også mange af de opståede mindre problematikker remote med fjernstyringssoftware – enten ad hoc efter medgået tid, eller på service- og supportaftaler på udstyret.
Hvad indeholder service- og supportaftalerne?
Når vi laver service- og supportaftaler, inddrager vi naturligt anti-virus, spam-filter, sikkerhed, mobile device management og disk images mm, så udrulning, styring, administration og drift sker så effektivt som muligt.
De dygtige supportere kan håndtere alle slags it-opgaver, og teknikere er altid klar til at rykke ud, ligesom vores telefoner er åbne, når det uforudsete sker.
… helt op til hotline-nummer 24/7/52 – som det reelt nok er, og skulle hedde.
Få 3 IT-eksperter tilkoblet
Som kunde kan du blive koblet op mod 3 af vores folk – og alle 3, vil være i stand til at handle på din situation. Enten direkte eller ved at få fat i øvrige relevante folk. Samtidig kan vi koble os på yderligere 2 folk i jeres virksomhed, så ikke alt hænger driftsmæssigt på en person – jeres IT-ansvarlige. På den måde sikres en stabil drift under alle forhold. Og dermed Jeres virksomhed der kontinuerligt kan have fokus på det, I gerne vil have fokus på.
Bliv ringet op til en uforpligtende snak

Vi har kendt og benyttet Clarus igennem 6-8 år efterhånden...
Vi har kendt og benyttet Clarus igennem 6 – 8 år efterhånden, og altid været glade og tilfredse med input, sparring, bestilinger og leverancer.

Morten Faurby
Kontakt os allerede idag på 70232200


