Vores landsdækkende værksteds-, service- og supportafdeling har en enorm og mangeårig erfaring indenfor de udfordringer, der opstår med it-udstyr. Fagfolk over hele landet kan komme on-site, men tager også mange af de opståede mindre problematikker remote med fjernstyringssoftware – enten ad hoc efter medgået tid, eller på service- og supportaftaler på udstyret.
Når vi laver service- og supportaftaler, inddrager vi naturligt anti-virus, spam-filter, sikkerhed, mobile device management og disk images mm, så udrulning, styring, administration og drift sker så effektivt som muligt.
De dygtige supportere kan håndtere alle slags it-opgaver, og teknikere er altid klar til at rykke ud, ligesom vores telefoner er åbne, når det uforudsete sker.
… helt op til hotline-nummer 24/7/52 – som det reelt nok er, og skulle hedde.
Som kunde kan du blive koblet op mod 3 af vores folk – og alle 3, vil være i stand til at handle på din situation. Enten direkte eller ved at få fat i øvrige relevante folk. Samtidig kan vi koble os på yderligere 2 folk i jeres virksomhed, så ikke alt hænger driftsmæssigt på en person – jeres IT-ansvarlige. På den måde sikres en stabil drift under alle forhold. Og dermed Jeres virksomhed der kontinuerligt kan have fokus på det, I gerne vil have fokus på.
Når vi samarbejder med Jer, bliver I præsenteret for 3 personer hos os, så I altid har en primær kontaktperson + yderligere 2 personer i vores organisation, som kender Jeres virksomhed, og som kan hjælpe, når det er aktuelt.
Til gengæld ønsker vi også at kende 3 personer i Jeres virksomhed, og derfor kalder vi det for 3+3 kontakt. Det hjælper med drift, indkøb, levering osv. ved ferier, fridage, møder og andre situationer, hvor en medarbejder ikke kan være tilstede hos Jer eller os.
“Vi har kendt og benyttet CLARUS IT igennem 6 – 8 år efterhånden, og altid været glade og tilfredse med input, sparring, bestilinger og leverancer.”
Skriv dig op til vores nyhedsbrev, og hold dig opdateret!