Windows og Apple integration

Udover leveringer af it-udstyr, så hjælper vi også med installation, drift og vedligehold, så alt virker, som det skal, hele tiden – for det skal det, hvis I ikke skal miste tid og penge.

Særligt er vores spidskompetence Mac’er / OS og iOS – og hvordan det virker bedst i virksomheder med Mac alene, eller i blandede netværk med PC’ere, servere osv. – se Windows og Apple integration.

Vores landsdækkende service- og supportafdeling har en enorm og mangeårig erfaring indenfor de udfordringer, der opstår med it-udstyr. Fagfolk over hele landet kan komme on-site, men tager også mange af de opståede mindre problematikker remote med fjernstyringssoftware – enten ad hoc efter medgået tid, eller på service- og supportaftaler på udstyret.

Når vi laver service- og supportaftaler, inddrager vi naturligt anti-virus, spam-filter, sikkerhed, mobile device management (MDM) og disk images mm, så udrulning, styring, administration og drift sker så effektivt som muligt.

De dygtige supportere kan håndtere alle slags it-opgaver, og teknikere er altid klar til at rykke ud, ligesom vores telefoner er åbne, når det uforudsete sker.

… helt op til 24/7/52 – som det reelt nok er, og skulle hedde.

Som kunde kan du blive koblet op mod 3 af vores folk – og alle 3, vil være i stand til at handle på din situation – enten direkte, eller få fat i øvrige relevante folk. Samtidig kan vi koble os på yderligere 2 folk i Jeres virksomhed, så ikke alt hænger driftsmæssigt på een person – Jeres it-ansvarlige. På den måde sikres en stabil drift under alle forhold – og dermed Jeres virksomhed, der kontinuerligt kan have fokus på det, I skal have fokus på.

Bliv ringet op til en uforpligtende snak



Kontakt os allerede idag på 70 23 22 00

Kontakt os og lad os sammen finde den rigtige løsning til jeres virksomhed.

Vores kunder siger…

Det kan simpelthen ikke gøres mere effektivt...

Med over et halvt hundrede arbejdsstationer og kreative medarbejdere, så kan vi ikke klage over at Clarus faciliterer vores samlede netværk, printere, serverpark med de traditionelle funktioner som mail, fælles-drev, FTP, workflow mm. + alle arbejdsmaskinerne på kun 4 – 6 timer pr. uge sammen med lidt intern assistance. Det kan simpelthen ikke gøres mere effektivt.

Flemming Kok
727 Communication