Dropbox er en fantastisk “opfindelse”, og Dropbox Business er bedre – og hvorfor så det.

Ja, for det første, så er der rigtig mange, som har lavet en Dropbox i sit eget navn, og bruger den i firmaet – hvormange gør det i Jeres virksomhed? – og I kan helt sikkert selv regne ud, hvordan det harmonere med f.eks. jobskifte, virksomhedens it-sikkerhedspolitik, for ikke at tale om placeringen af data i forbindelse med GDPR/persondataforordning. Sådan er det ikke med en Business-version.

Dernæst, ser vi også ofte een tilknyttet konto til hele firmaet, som alle er i sync med, så når “Preben” flytter en mappe på 42 GB, så “sync’er” systemet lige alle maskiner over det trådløse net 🙁 – ikke det bedste. Dropbox Business har flere konti, “ubegrænset” antal data, og SMARTSYNC, som er selektivt valgte mapper til syncronisering, så kun det valgte er syncroniseret fra “box’en” og til udstyret.

Vi ved ualmindeligt meget om migration fra de personlige Dropbox’e til virksomhedsløsninger med Dropbox Business, så vil I have styr på data og dokumentation – så sidder vi klar, når I kontakter vores Supportafdeling på telefon 70232200 – eller mail vip@clarus.dk